Które akcesoria konferencyjne i bankietowe są niezbędne dla właściciela sali?

Które akcesoria konferencyjne i bankietowe są niezbędne dla właściciela sali?

Zamawiający, który szuka sali konferencyjnej lub bankietowej z pewnością będzie wymagał od właściciela jak najbogatszego jej wyposażenia. W jakie niezbędne akcesoria musi wyposażyć się właściciel ? Oto najpotrzebniejsze z nich.

Stoły i krzesła

Wygodne krzesła dopasowane swoją wielkością do stołów lub biurek to z pewnością standard. Dla naszej wygody, komfortu pracowników, ale i oszczędności miejsca warto zaopatrzyć się w krzesła z możliwością składania. W przypadku, gdy przewidujemy, że na sali zostaną ustawione wyłącznie krzesła to warto pomyśleć o dodatkowym wyposażeniu w postaci podłokietników i blatów. Te elementy nie tylko poprawią komfort i wygodę użytkowników, ale blaty również zastąpią tradycyjne stoły, na których uczestnicy mogą wygodnie postawić kawę, położyć telefon czy notować.

Kącik kawowo-herbaciany

Nawet w przypadku, gdy organizator szkolenia zapewnia uczestnikom catering to warto pomyśleć o kąciku kawowo herbacianym, w którym obowiązkowo muszą znaleźć się zaparzacz lub ekspres do kawy, zastawa, woda mineralna i tym podobne. W związku z tym, że wiele osób w trakcie przerwy chciałoby odpocząć to warto pomyśleć również o wyposażeniu miejsca w wygodne fotele lub kanapy. Bezpośrednio przy kąciku cateringowym może znaleźć się miejsce na wieszak, kolejny niezbędnik dla właściciela sali konferencyjnej. Oczywiście milej widziana będzie profesjonalna szatnia, wieszak może być jedynie zamiennikiem w przypadku braku miejsca w lokalu na urządzenie szatni.

Wyposażenie elektroniczne i tradycyjne

Sala konferencyjna musi być wyposażona w odpowiedni sprzęt taki jak rzutnik wraz z osprzętem, laptop lub netbook, a także elektroniczny wskaźnik. Obecnie najczęściej szkolenia prowadzone są poprzez wyświetlanie prezentacji lub wyświetlaniu nagrań. Dobrej jakości sprzęt wraz z dostępem do szybkiego łącza internetu zapewni komfort i wygodę prowadzenia szkolenia. Warto również, aby na jednej ze ścian pojawiła się tablica wraz z różnokolorowymi markerami, a także ściereczkami i preparatami do czyszczenia tablicy. Czasem pomimo nowoczesnych technologii prowadzący szkolenie będzie chciał dopisać na przykład odpowiedź na pytania zadawane przez uczestników. Warto również pomyśleć o notatnikach i długopisach zostawionych przy każdym stanowisku. Takie akcesoria są bardzo tanie, a mogą zostać bardzo pozytywnie odebrane przez organizatora, jak i uczestników.

Akcesoria organizacyjne

Właściciel sali powinien również pomyśleć o dobrych warunkach pracy osób z obsługi. Niezbędne okażą się metalowe wózki transportowe, dzięki którym z łatwością przemieścimy stoły i krzesła. Wózki nie tylko usprawnią pracę, ale odciążą fizycznie pracowników. Bardzo fajnym elementem są łączniki do krzeseł. Zastosowanie łączników nie tylko pomoże ustawić krzesła w równych rzędach w o wiele krótszym czasie, ale doda im również stabilności. Wszystkie wyżej wymienione akcesoria to niezbędniki, jakimi powinien dysponować właściciel sali. Jednak im więcej udogodnień będzie posiadała sala, tym lepiej będzie postrzegana przez potencjalnego wynajmującego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *