Uczestnicy ruchu drogowego są trudnym targetem. Okazuje się, że trafienie do nich z przekazem reklamowym nie jest prostą sprawą. Przede wszystkim chodzi o takie zwrócenie ich uwagi, by rozproszenie nie zagrażało bezpieczeństwu na drodze. To zresztą dlatego już dawno zakazano wieszania dużych billboardów w pobliżu dróg.
Jak więc skierować hasło reklamowe czy główny przekaz informacyjny do prowadzących pojazdy mechaniczne? Jak sprawić, by reklama była zauważona, ale jednak bezpieczna i nienachalna? Okazuje się, że są na to skuteczne sposoby. Jedną z dobrych form przekazu reklamowego staje się reklama samochodowa. To pojazd mechaniczny jest przecież nośnikiem, który stale obecny jest na polskich drogach. Jakie rodzaje samej reklamy można na nim wykorzystywać? Sprawdźcie już teraz.
Obklejenie samochodu
Zapewne nie raz widzieliście taksówki albo samochody firmowe, których boki czy tył były obklejone reklamą. Nic w tym dziwnego, bo auto pozwala na reklamę w dużym formacie. Na naklejkach bez problemu można zamieścić logotyp, hasło reklamowe, a nawet najważniejsze informacje dotyczące oferty firmy. Co więcej, jest to reklama po prostu tania – naklejki to jednorazowy koszt w przedziale od kilkuset do kilku tysięcy złotych, za to o wielkim zasięgu.
Ramki pod tablice rejestracyjne
Już dawno odkryto, że ramki pod tablice rejestracyjne mogą być wykorzystywane nie tylko jako element dodatkowo zabezpieczający samą tablicę rejestracyjną. To mała, ale jakże skuteczna przestrzeń, na której można nanieść logo czy dane teleadresowe firmy. Reklama tego typu nie jest nachalna i skierowana jest przede wszystkim do kierowców, którzy przecież zawsze muszą patrzeć na tył auta jadącego z przodu. Dzięki temu treści naniesione na ramkę są przez nich dostrzegane i zapamiętywane.
Reklama na dachu pojazdu
To opcja, która może nieco rozpraszać, ale nadal jest przez kierowców akceptowana. Kogut reklamowy przypomina ten, jaki na dachu montowane mają taksówki. Ten, który ma reklamować, może dodatkowo świecić albo wydawać dźwięki, jakie mogą być odbierane nie tylko przez kierowców, ale też innych pasażerów, a nawet przechodniów. To reklama z całą pewnością mocno zauważalna i skuteczna w celu wzbudzenia zainteresowania danym produktem bądź usługą.