Piłki reklamowe – postaw na aktywny prezent 

Piłki reklamowe – postaw na aktywny prezent 

Marketing to prężnie rozwijająca się branża. Co chwile pojawiają się nowe metody na przyciągnięcie do siebie jak największej liczby klientów. Jednak nowe rozwiązania niekoniecznie wypychają tradycyjne, za to dochodzi do połączenia. Przykładem mogą być gadżety reklamowe, które ponownie wróciły do łask. Tym razem natomiast coraz rzadziej stawia się na smycze, za to wybiera dopasowane do odbiorców upominki. Dla fanów sportu świetnym pomysłem będzie na przykład piłka z logiem Twojej firmy. 

Piłki reklamowe – pomysł na aktywny upominek 

Zastanawiasz się, jaki upominek wręczyć swoim pracownikom? A możesz szukasz odpowiedniego gadżetu dla partnera biznesowego? Nie ma lepszego pomysł niż praktyczny upominek z nutą humoru. Takim pomysłem jest właśnie piłka reklamowa. Taki upominek idealnie nada się dla fanów sportu i osób, które lubią aktywnie spędzać czas. Jeśli więc wiesz, że Twoi pracownicy chętnie uprawiają różne sporty, to piłka będzie świetnym gadżetem.

Nie jest to jednak zwyczajna piłka, bo z logiem Twojej firmy, lub chwytliwym sloganem. Dzięki temu gadżet nabiera wyjątkowego charakteru. Gadżety reklamowe, w tym piłki, to świetny nośnik reklamowy i narzędzie marketingowe. Co ważne, możesz wybrać różnego rodzaju piłki reklamowe i dopasować je do preferencji obdarowywanego. Na przykład piłkę nożną, do siatkówki, koszykówki, czy plażową. Piłkę z logiem firmy możesz wziąć także na wyjazd integracyjny i urządzić firmowe zawody. To bardzo dobry sposób na integrację pracowników. 

Dlaczego warto stawiać na gadżety reklamowe 

Gadżety reklamowe mają różne zastosowanie. Możemy je wręczyć zarówno pracownikom, jak i klientom, czy partnerom biznesowym. Dzięki upominkom możesz budować świadomość marki, gdyż gadżety z logiem firmy są świetnym nośnikiem reklamowym. Co ważne, to bardzo dobra metoda na kreowanie pozytywnego wizerunki. W końcu kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Przy tym gadżety reklamowe nie są drogą inwestycją. Takie rozwiązanie ma zdecydowanie więcej zalet, niż wad. 

Warto przy tym pamiętać, żeby dobierać gadżety do grupy odbiorców. Na przykład piłki reklamowe sprawdzą się, kiedy obdarowujemy nimi osoby lubiące aktywność fizyczną, lub pracowników z dziećmi. Taki dodatek może być też dobrym pomysłem dla partnera biznesowego, który jest na przykład fanem piłki nożnej. W takim przypadku obok loga swojej firmy możesz umieścić także logo partnera. To miły gest, który niewiele kosztuje, za to pozwala na budowanie lepszych relacji biznesowych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.